Geen fiets

Geen fiets - Ruim vijftig korte verhalen over hedendaagse gebeurtenissen van nu en uit het verleden en soms uit dromen. Scherpe observaties en rake typeringen kenmerken de verhalen waarvan de meesten humoristisch zijn opgeschreven. Het gaat over zeer uiteenlopende onderwerpen zoals turbulentie, tompoucen, klaverjassen, vreemde snuiter, buurvrouw en geld. Vreemde gebeurtenissen en rare situaties die niet iedereen meemaakt maar toch heel herkenbaar zijn voor velen.

Wim van den Berg woont in Nederland en in het Zuiden van Portugal. Zijn jeugd heeft hij deels doorgebracht in Amsterdam en deels in Friesland. Hij haalt zijn inspiratie voor de verhalen uit de omgeving waar hij woont of gewoond heeft. Of uit dingen die gebeuren tijdens het dagelijks leven of plaatsvonden in zijn dromen. Waar of niet waar? Het maakt niet uit. Als het maar een leuk of ingrijpend verhaaltje oplevert. Wim heeft drie zoons, twee kleinkinderen en is getrouwd met een Portugese.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels