Geen weg meer terug

Anne is een prachtige vrouw, verloofd en zwanger. Het leven lacht haar toe. Maar als ze niet meer voldoet aan de eisen van haar omgeving, valt ze door de mand. Ze wordt gedwongen om een andere weg te kiezen, maar is dat de juiste?
In dit boek volgen we Anna in haar drang naar perfectie. Hoe ze steeds verder in de problemen komt en gedwongen wordt om het anders aan te pakken. Een verhaal waar falen noodzakelijk is en kwetsbaar zijn loont.

Het verhaal is deels gebaseerd op de ervaringen van auteur Roos Hanemaaijer. Daarnaast is het geheel aangevuld met verhalen van lotgenoten.

Roos is moeder van twee dochters, getrouwd en woont in een klein dorp. Ze hoopt met het verhaal van Anne dat andere moeders erkenning en herkenning voelen in hun strijd tegen onrealistische eisen van hun omgeving.

Recensies (10)

Meer recensies

Is Geen weg meer terug het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geen weg meer terug