Gegrepen door het mysterie

Een verhaal van leven en dood, blijdschap en pijn. De unieke geschiedenis van God die mens werd en leed voor onze gebrokenheid. Een ongehoord geheim, een ongekend mysterie; een nieuwe wereld waar je alleen binnen kunt komen als je heel klein wilt worden. Steven James vertelt het mooiste verhaal ooit. Niet in vertrouwde woorden, maar in een taal die mensen van deze tijd raakt. Door zijn krachtige en meeslepende vertelstijl komt het goede nieuws uit de Bijbel heel dichtbij. Laat je meenemen op de reis naar het mysterie, ervaar de kracht van liefde en vergeving – lees dit boek en verwonder je opnieuw.

Is Gegrepen door het mysterie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gegrepen door het mysterie