Gekleurde nachten

Belle

Ik dacht dat we veilig waren. Ik dacht dat ik eindelijk alles voor elkaar had, tenminste voor zover dat gaat met een éénjarige peuter. Mileys veiligheid is altijd mijn prioriteit geweest, dus ik kan maar niet begrijpen waarom ik niet alleen mijn leven, maar ook het hare in gevaar bracht om een man te redden die niet gered moest worden. Nu ben ik niet alleen op de vlucht voor mijn verleden, maar ook voor de man met zijn roofdierogen. Hoewel ik mezelf zo heb voorgenomen om het nooit meer toe te laten, heb ik geen andere keuze. Ik moet mezelf opnieuw onderdompelen in de duistere schaduwen waar ik zo wanhopig aan probeerde te ontsnappen.

Atlas

Een half jaar geleden had ik mijn leven perfect op orde, maar dat veranderde op het moment dat ik er totaal onverwacht achter kwam dat ik een zoon van zeven jaar had. Van het ene moment op het andere veranderde mijn hele leven in een hectische strijd om mijn taken in het genootschap en mijn vaderrol te combineren. Het kon er nog wel bij dat een sexy kleurenbom dacht dat ze mij moest redden en hierdoor heel mijn leven nog verder overhoop haalde…

Recensies (13)

Meer recensies

Is Gekleurde nachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Gekleurde nachten