Gelijkspel wint

Organisaties van nu en de toekomst staan voor grote uitdagingen. Om succesvol te zijn en blijven, is meer dan ooit diversiteit, inclusie en feminien leiderschap nodig. Toch komen goede vrouwen nog steeds niet vanzelf bovendrijven, zeker niet aan de top. Hoe komt dat toch? En wat is er nodig om dit eindelijk te doorbreken?

Volgens Leonie van Mierlo moeten we het systematisch aanpakken en hebben mannen én vrouwen daarin een rol. Ondersteund door inspirerende verhalen van meer dan zestig (on)bekende changemakers - onder wie Sigrid Kaag, Janka Stoker, Hans de Jong, Jet Bussemaker, Sietse Bakker en Petra de Ruiter - biedt dit boek overtuigende antwoorden met praktische handvatten hoe tot nieuw leiderschap te komen, diverse teams te bouwen en een inclusieve cultuur te creëren waarin iedereen kan meedoen.
Want alleen met gelijkspel wint iedereen.

Is Gelijkspel wint het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gelijkspel wint