Gen Z

Gen Z

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Voor je het weet is het zover. Niemand kan de toekomst tegenhouden. Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan 'achteraf bekeken'. Gen Z (geboren tussen 1995 en 2012) verlangt naar verandering en stroomt nu de werkvloer op. Vanaf nu gaan ze stap voor stap de maatschappij overnemen en vormgeven. Maar hoe denken ze over de wereld? Hoe kijken ze naar voorgaande generaties? Welke keuzes gaan ze maken? Hoe maak je contact met ze? En hoe gaat Generatie Alpha straks worden? Jos Ahlers en René Boender schrijven in dit alweer derde spraakmakende en uiterst leesbare boek over deze niet te stuiten netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie social media geen ontdekking zijn, maar een noodzakelijkheid. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Op het gebied van marketing? Of sport? Gen Z is een pragmatische gids voor iedereen die Gen Z beter wil leren kennen. En voor iedereen die wil begrijpen hoe je met moreel verantwoord handelen deze generatie kunt inspireren. Op naar een leukere wereld!
Mens & Maatschappij
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV