Gevallen dromen

In een oogwenk veranderde mijn leven.

Het was de bedoeling dat ik aan mij studie zou beginnen als lid van het dameshockeyteam van Harkness. In plaats daarvan verschijn ik in een rolstoel op de campus. Alles aan mijn nieuwe leven is moeilijk en er is maar een persoon die dat snapt. Tegenover mijn kamer zit namelijk de enige andere studentenkamer die speciaal toegankelijk is voor mindervaliden. En daar woont de onwaarschijnlijk aantrekkelijke Adam Hartley. Zijn been is op twee plaatsen gebroken. We krijgen een band vanwege gedeelde frustratie over kapotte liften, hockeywedstrijden en teleurstellingen. We zijn gewoon vrienden, tot die nacht waarin alles uit elkaar valt. Of in elkaar klikt. Het enige wat ik weet, is dat ik voor hem gevallen ben. En hard ook. Maar kan Hartley wel van iemand houden die zo gebroken is als ik? In zijn donkerbruine ogen schuilen zijn eigen demonen. En terwijl mijn problemen voor iedereen duidelijk zichtbaar zijn, zitten zijn littekens diep van binnen verborgen.

‘Niemand schrijft over hockey zoals Sarina Bowen’ – Elly Kennedy, NYT-bestsellerauteur van DE DEAL

Recensies (15)

Meer recensies

Is Gevallen dromen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gevallen dromen