Parttime ijscovrouw en parttime met pensioen. Veel vrolijke mensen, ijs en vrije tijd. Het lijkt een ideale combinatie, maar Marjolein laat je zien dat de meningen over vroeg met parttime pensioen gaan, erg uiteen lopen. In haar gepassioneerde en persoonlijke betoog, neemt ze de lezer mee op haar zoektocht naar de ideale werkleef-verhouding. Deze reis brengt haar via Spanje weer terug naar het geliefde Nederland en naar de wereld van bewust parttime werken. Het is Marjoleins doel om meer jonge mensen aan te sporen tijdig voor parttime pensioen te kiezen. Want samen met pensioen is leuker dan alleen...

Is Gewoon doen: parttime met pensioen - Hoe ik als millennial voor mijn dertigste met pensioen ging en waarom jij dat ook kunt doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Gewoon doen: parttime met pensioen - Hoe ik als millennial voor mijn dertigste met pensioen ging en waarom jij dat ook kunt doen