Gilmore girls 1 zo moeder, zo dochter

Oké, laten we eerlijk zijn: mijn moeder en ik zullen nooit een 'normale' moeder-dochterrelatie hebben, want mijn moeder is niet alleen mijn moeder, ze is mijn beste vriendin. Ze doet alles voor me, bijvoorbeeld haar ouders vragen om Chilton voor me te betalen, een chique school waar ik net ben toegelaten. Dat was waarschijnlijk het moeilijkste wat ze ooit heeft gedaan, hoewel, het instemmen met wekelijkse etentjes in ruil voor het schoolgeld is ongetwijfeld een goeie tweede. Mijn moeder wordt ziek als ze eraan denkt. Maar hoe kijk ik ertegenaan? Ik denk dat het leven een stuk interessanter wordt.

Is Gilmore girls 1 zo moeder, zo dochter het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gilmore girls 1 zo moeder, zo dochter