Gods smidse

In de aanzet tot dit overweldigende avonturenverhaal ontdekken geologen op studietocht in Death Valley een honderdvijftig meter hoge, uitgedoofde vulkaan - die er enkele dagen nog niet was. Ernaast vinden ze een bizar voorwerp. Of is het een wezen? Vrijwel tegelijkertijd worden op andere plaatsen op onze planeet andere eigenaardige vondsten gedaan, worden andere bergen en rotsen gevonden die er niet horen. Spoedig blijkt dat er twee buitenaardse krachten in het spel zijn, die elkaar bestrijden, en die iets van ons willen. Maar wie is voor ons, en wie tegen, of menen ze het allebei op hun eigen manier goed met ons? Of slecht? Eén van de twee - maar welke? - roept een netwerk in het leven dat allerlei mensen verbindt en onopvallend laat samenwerken, om de mensheid te redden(?), maar is daar nog tijd voor en zo ja, wat blijft er van ons over?

Is Gods smidse het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gods smidse