Groente fantasie

Groente fantasie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Groente fantasie is een kookboek vol gerechten waar in groenten en fruit de hoofdrol spelen. Er staan allerlei soorten gerechten in met vlees, vis en kip, maar ook vegetarisch. Bij sommige gerechten vervangt de groenten het zetmeel component en bij sommige gerechten kan men het zetmeel component geheel weglaten, bijvoorbeeld door meer van de betreffende groenten te gebruiken. Deze gerechten passen goed bij een koolhydraat arm dieet. Voor mensen met diabetes of een gluten allergie zijn de meeste van deze gerechten erg goed en men kan ook makkelijk ingrediënten weg laten cq vervangen om zo het recept aan te passen voor een bepaald dieet. Ook voor de trend in de foodwereld waar meer wordt in gespeelt op groenten zijn deze gerechten erg geschikt. Wanneer je erg van creatief koken houd en graag aparte gerechten uit probeert is dit kookboek erg geschikt. En net zo als in mijn vorige kookboeken neem ik je weer mee in een creatieve keuken.
Veel kookplezier en smakelijke groet,
Wendy Somers, Receptenaccesoires
Culinair