Grote Europese Roman

Na de Great American Novel is er nu de Grote Europese Roman.
Een boek met evenveel hoofdstukken als er hoofdsteden in Europa zijn. Robin is op zoek naar allesverterende liefde, Theo wordt voortgestuwd door zijn eigen verleden.
Ze werken in de marketing, de reclame, de relatiegeschenken. En Theo is Robins baas. Nog een ander verschil: Robin is veelbelovend en ongeduldig, Theo is de wijze, Trieste chef die alles al heeft gehad. Ja, alles. Terwijl voor Robin de wereld zich ontplooit, sluit die zich traag tragisch voor Theo.
GROTE EUROPESE ROMAN is een vinnige zoektocht naar het geluk.
Koen Peeters beschrijft hoe wij, vreemden, in congrescentra, luchthavens en hotels elkaar toch kunnen vinden. Hoe wij, Europeanen, elkaar aftasten met taal. Hoe wij sommige geheimen alleen kunnen toevertrouwen aan mensen die we nooit zagen of zullen weerzien.
Met Grote Europese Roman redt Koen Peeters de Europese gedachte. Hij heeft een delicate, ontroerende roman geschreven.

Is Grote Europese Roman het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Grote Europese Roman