Handboek voor wereldverbeteraars

Wil jij de wereld verbeteren? Kom in actie en begin je eigen concrete project om je droom te verwezenlijken. Want wat jij wil, kan ook zomaar lukken. Wil je op een ondernemende manier een einde maken aan zwerfafval, een speeltuin bouwen, eenzame mensen helpen of de bijen redden? Wat je droom voor een betere wereld ook is, je kunt hem alleen verwezenlijken als je begint. Nu. Maak je geen zorgen over geld, want spullen zijn er genoeg. En maak je geen zorgen over al het werk, want er zijn altijd mensen die blij worden van met jou meedoen. In dit boek laat Juul Martin met praktische tips en inspirerende voorbeelden zien hoe jij op pad kunt om jouw droom te verwezenlijken. Zijn motto is: verbeter de wereld en verrijk jezelf. Niet met geld, maar met een mooi avontuur. Hij hielp al duizenden mensen op weg en met dit boek kun je zelf aan de slag. Over de hele wereld zijn mensen dankzij Juul aan het delen en waarmaken geslagen. Hij kreeg landelijke bekendheid als pionier van de deeleconomie, drijvende kracht achter durftevragen en met het Huis van Overvloed, een heel pand dat zonder geld werd gebouwd. Met zijn School voor Wereldverbeteraars helpt Juul mensen om hun dromen waar te maken en ondernemender te handelen.

Business & Management
Bedrijfskunde algemeen