997x1200

Happy recipe

Culinair   Topics 0

Helaas bestaat er geen recept voor instant happiness. Ieder lichaam en iedere geest is anders. De één wordt blij van veel mensen om zich heen, de ander vindt het heerlijk om alleen te zijn. Misschien voel jij je fit bij voeding met veel koolhydraten, terwijl je partner juist extra eiwit nodig heeft om zich goed en sterk te voelen. Jouw persoonlijke behoefte aan ontspanning, beweging, slaap, contact én voeding is uniek. Je eigen recept voor een happy en energiek gevoel zul je dus zelf moeten schrijven. Niets moet, behalve goed voor jezelf zorgen Waar word jij blij van? Wat wil je vaker doen? Van welk soort eten krijg je energie, en waarvan voel je je vermoeid? Weet je het antwoord nog niet? Dat geeft niet, dat komt vanzelf als je bezig bent met de feelgood tips en recepten in dit boek. De recepten zijn voor het merendeel vegan of vegetarisch en glutenvrij. Niet per se omdat dit gezonder zou zijn, wél omdat ze daardoor als basis voor iedereen bruikbaar zijn. Maar niets moet. Als jij wat vlees of vis, melk, een eitje of wat pasta toe wilt voegen: ga je gang! Experimenteer, varieer, vul aan en voel vooral wat voor jou werkt. Welke ingrediënten heb jij nodig voor een fijn leven en een goede balans?

Culinair
Vegetarische kookboeken