Hard gras 129 - december 2019

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
We zijn blij en trots dat we in deze Hard gras mochten voorpubliceren uit BASTA, de genadeloze autobiografie van Marco van Basen.
De meeste verhalen waren wel bekend maar niet eerder verteld met zo’n intensiteit en zo doeltreffend opgeschreven. Natuurlijk staan er ook dingen in die we nog niet wisten zoals de precieze gang van zaken rond de Fluwelen Revolutie bij Ajax en natuurlijk de tergende perikelen rond ‘de enkel’, een van de indrukwekkendste verhalen uit het boek.
Je proeft de opnieuw oplaaiende woede bij Van Basten tijdens het vertellen aan zijn biograaf over de rampspoed hem toegebracht door ijdele chirurgen. Het verhaal dat u in deze Hard gras kunt lezen gaat over hoe een spits afrekent met zijn voorstopper, in dit geval Tony Adams. Verder in nummer 129 het Hard gras-debuut van Marieke Groen en de terugkeer van Nico Dijkshoorn met zijn enorm grappige verhaal over een voetballer en zijn boek.

Lifestyle & Vrije tijd
Sportverhalen