Hart van Steen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Krystina Ik had dromen en ambities, en bij geen daarvan was er een man aan mijn zijde. Ben daar geweest, heb dat gedaan. Toen vergat ik mijn mobiel, en al mijn zorgvuldig opgestelde plannen gingen naar de hel. Hij had er niet mogen zijn toen ik viel. Ik had niet mogen verdwalen in een zee van saffierblauw toen hij me hielp. En het was niet de bedoeling dat hij Alexander Stone was, de vastgoedmagnaat van de miljardair in New York. Ik zag de duistere beloften in zijn ogen toen hij naar me keek. Maar de schaduwen van mijn verleden achtervolgden me en maakten me bang om de mogelijkheden te verkennen die ik me nooit eerder had kunnen voorstellen. Alexander Ik was eraan gewend te krijgen wat ik wilde. Ik begreep de waarde van finesse en geduld om het gewenste resultaat te bereiken. Maar een toevallige ontmoeting met Krystina Cole zette mijn wereld snel op zijn kop. Ze was sterk, vastberaden, verschrikkelijk mooi - en koppig als de hel. Haar snelle humor en vuurwerkhouding was het tegenovergestelde van wat ik wilde in een vrouw. Maar ik wilde haar nog steeds claimen. Tem haar. Maak haar van mij. En ik krijg altijd wat ik wil.

De steen (1)
01 januari 2021