Hawaï 2000

Gelezen 176 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 164 Favoriet 6 Recensies 12
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 4   Topics 0
Psychotherapeute Lin Bankers zit thuis met een burnout. Haar moeder is onlangs overleden en de verzorging is haar zwaar gevallen. Een gedeelte van haar erfenis besluit ze te besteden aan een nieuwe zitbank, maar die blijkt niet door haar deur te passen. Als Lin besluit de bank voorlopig even op de veranda te laten staan, wordt tot overmaat van ramp haar vader afgeleverd door zijn partner. De oude man is ziek en afgedankt. Lin moet er niet aan denken haar vader binnen te vragen en laat hem op de bank bivakkeren. In de korte periode dat haar vader op de veranda woont, gaat Lin snel achteruit, tot zij de nodige besluiten niet langer kan uitstellen en de cirkel doorbreekt.

Heidi Koren (1975) debuteerde in 2015 met de poëziebundel 'Gedachten over een mogelijk einde'. In december
2018 studeerde ze af aan de Schrijversvakschool Amsterdam. Korte verhalen en gedichten van haar hand verschenen in diverse literaire tijdschriften. Daarnaast houdt Heidi tweewekelijks een blog bij op grofvankoren.com.

Uitgeverij Vrijdag
02 oktober 2019