Heb je even voor mij?

Wat doet de eenzame weduwe Francine Bauer met een verkeerd geadresseerde brief? Terugsturen naar Kees de Rooy, een ouderwetse man aan wie het digitale tijdperk grotendeels is voorbijgegaan?
'Nee, veel te spannend, je moet de brief beantwoorden en een hoop leugens verzinnen, dan kunnen we lachen,' e-mailt haar onstuimige jeugdvriendin Trudy.
Francine Bauer besluit een antwoord te schrijven en kruipt in de huid van Frans Bauer, de volkszanger en presentator met de gouden strot en de innemende lach. Om zo dicht mogelijk bij de waarheid te blijven en zich te verdiepen in het onderwerp brengt Francine een traumatisch bezoek aan Frans Bauers woonplaats Fijnaart, gevolgd door een chaotisch Bauerconcert en een undercover actie op het Zeeuwse Walcheren.
Slaagt Francine er in de leugen in stand te houden? Brengt Frans Bauer onbewust twee verloren zielen bij elkaar?

Recensies (4)

Meer recensies

Is Heb je even voor mij? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Heb je even voor mij?