Heerlijk duurt het langst

Rank 483 Gelezen 454 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 403 Favoriet 21 Recensies 10
Feelgood Artikelen 3 Newsroom 1 Lijsten 8 Spots 7 Top25's 3   Topics 0

Wie heeft er ooit genoeg van romantiek? Lainey wel na haar laatste relatie. Zij dacht dat het voor altijd was, hij dacht al aan de volgende. En dus is ze, wanneer ze haar nieuwe baan begint bij een chaotisch gezin in Cornwall, niet geïnteresseerd in Seth, de stiefzoon van haar baas, hoe aantrekkelijk hij ook is (en dat is héél aantrekkelijk). Vooral omdat Seth een perfecte vriendin heeft. Maar Lainey was niet helemaal eerlijk over haar leven, en Seth is ook niet helemaal wat hij lijkt. Als iedereen iets te verbergen heeft, is het ingewikkeld! Komt de liefde naar hen toe deze zomer? Jill Mansell, daar word je vrolijk van!

Romantiek
Romantiek
Marja Borg
Luitingh Sijthoff
21 april 2020
21 april 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Marieke Scheers Hebban Recensent

Geweldige personages en een vrolijk en veelzijdig plot

door: Marieke Scheers

De bestsellerauteur van feelgoodromans Jill Mansell heeft eigenlijk geen introductie meer nodig. Al 29 romans werden naar het Nederlands vertaald en daar is nummer 30 nu bij gekomen. It Started With a Secret is door Marja Berg vertaald als Heerlijk duurt het langst (2020).

Het verhaal begint met...

Reacties op: Heerlijk duurt het langst