Heerser, rivaal, banneling

Rank 8473 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

Nu Delos in puin ligt, zetten Ceres, Thanos en de anderen koers naar de laatste vrije uithoek in het Rijk: het eiland Haylon. Daar hopen ze zich met de laatste vrijheidsstrijders te verenigen, zodat ze het eiland kunnen versterken en een spectaculaire verdediging op kunnen zetten tegen de hordes uit Felldust. Spoedig beseft Ceres dat als ze een kans willen hebben om het eiland te verdedigen, ze meer nodig zal hebben dan gewone vaardigheden: ze zal de spreuk van de tovenaar moeten verbreken en de kracht van de Ouden moeten herwinnen. Om dit te bereiken moet ze alleen de rivier van bloed afvaren, naar de donkerste grot, een plek waar leven noch dood bestaat, en waar ze eerder dood dan levend uit zal komen. Ondertussen is de Eerste Steen Irrien vastberaden om Stephania als zijn slavin te houden en Delos te onderdrukken. Maar de andere Stenen van Felldust lijken andere plannen te hebben.

HEERSER, RIVAAL, BANNELING vertelt een episch verhaal over tragische liefde, wraak, verraad, ambitie en lotsbestemming. Onvergetelijke personages en bloedstollende actie nemen ons mee naar een wereld die we nooit meer zullen vergeten, en die ons weer opnieuw verliefd laat worden op fantasy.

Fantasy & SF
Over kronen en glorie (7)
Morgan Rice
01 januari 2019