Held, Verrader, Dochter

Rank 2654 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
HELD, VERRADER, DOCHTER is boek #6 in Morgan Rice' bestverkopende epische fantasy serie OVER KRONEN EN GLORIE, die begint met SLAAF, KRIJGER, KONINGIN (Boek #1).

De 17-jarige Ceres, een beeldschoon, arm meisje uit de stad Delos, ontwaakt zonder haar krachten. Vergiftigd door de tovenaar en gevangen genomen door Stephania, bereikt Ceres' leven haar dieptepunt. Ze wordt misbruikt voor een wrede sport—en kan niets doen om het tegen te houden.

Nadat Thanos zijn broer Lucious heeft gedood wil hij teruggaan naar Delos om Ceres en zijn thuisland te redden. Maar de Felldust vloot is al uitgevaren, en nu het gewicht van de wereld op de stad af komt is het misschien te laat om alles waar hij om geeft te redden. Er volgt een epische strijd, één die het lot van Delos voorgoed zal bepalen.

HELD, VERRADER, DOCHTER vertelt een episch verhaal over tragische liefde, wraak, verraad, ambitie en lotsbestemming. Onvergetelijke personages en bloedstollende actie voeren ons mee naar een wereld die ons altijd bij zal blijven, en ons weer opnieuw verliefd laat worden op fantasy.

"Een fantasy vol actie, die ongetwijfeld fans van Morgan Rice's voorgaande novels zal bekoren, evenals fans van werken zoals THE INHERITANCE CYCLE van Christopher Paolini… Fans van Young Adult fictie zullen dit meest recente werk van Rice verslinden en smeken om meer."

Fantasy & SF
Over kronen en glorie 6