Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Hels verlangen
  Luister een fragment

VN:

Hels verlangen

Gelezen 190 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 93 Favoriet 8 Recensies 29
Thrillers & Spanning Lijsten 2   Topics 0

Het had aardedonker moeten worden. Er had een gure storm moeten woeden. Tegelijk met het rinkelen van de telefoon had ik ineen moeten krimpen bij een verblindende bliksemschicht met direct erna een krakende donderslag. In plaats daarvan schijnt de zon uitbundig als voorbode van een zomer die de mooiste van de eeuw moet worden, alhoewel het voorjaar nog maar nauwelijks is begonnen. Misschien is het mijn verwarde geest, die het aan de natuur wijdt dat ik onmogelijk de draagwijdte van die onheilstijding kan beseffen. Sophie, een ongeluk?

Op een zonnige dag in maart wordt de ergste nachtmerrie voor een moeder gruwelijke waarheid. Emma Kortelings dochter Sophie belandt na een zwaar verkeersongeluk in een diepe coma. In Emma groeit een allesverzengende haat, die haar immens verdriet luidkeels overstemt. Een helse drang naar totale vernietiging van de man die haar leven verwoest. Intussen strijdt Sophie, zonder dat iemand het merkt, voor haar leven. Of voor haar dood?

Literaire thriller
Karakter Uitgevers BV
11 oktober 2011
26 oktober 2011
9789045200538 , 9789045202433 , 9789462537033

Een opvallende, originele thriller

door: Mireille van Tilborg 1 like

Corine Hartman typeert zichzelf in interviews als een schrijfster van regiokrimi's. Ze heeft er bewust voor gekozen om niet de hectiek en anonimiteit van de Randstad als setting voor haar verhalen te gebruiken, maar de rust en ogenschijnlijke vredigheid van het Achterhoekse dorpsleven. Na haar...

Reacties op: Hels verlangen