Hemsley & Hemsley

Hemsley + Hemsley De kunst om goed te eten

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 3   Topics 0

De kunst om goed te eten is dé sensatie van de Engelse kookboekenscene van 2014. Het boek belandde direct na verschijning hoog in de bestsellerlijsten en is inmiddels lijfboek - én definitieve gezondheidsbijbel - van veel jonge vrouwen.

Melissa en Jasmine Hemsley koken vol overgave, gezond en recht door zee. Hun frisse en inventieve recepten zijn inmiddels een begrip in heel Londen. In De kunst om goed te eten richten de zusjes Hemsley zich op voedzame en biologische voeding en het vermijden van gluten, geraffineerde suikers en koolhydraten. Hun down to earth-methode is aanstekelijk voor iedereen die gezond, uitgebalanceerd en fantasievol wil eten.
De kunst om goed te eten is ook heel praktisch: het boek bevat talrijke tips en adviezen over ingrediënten, technieken, plannen en ideeën voor lunches en snacks die passen bij een drukke levensstijl. Afvallen voor fijnproevers!

Culinair
Eten en drinken algemeen
Fontaine Uitgevers B.V.
16 februari 2015

Recensies

Clara ten Houte de Lange Auteur

Basiskookboek voor modern, gezond en lekker eten

door: Clara ten Houte de Lange 1 like

'Welzijn begint van binnen. Wie eerlijke, onbewerkte en voedzame producten eet, wordt gezonder, gelukkiger en energieker.' Jasmine en Melissa Hemsley zijn er van overtuigd, dat als je eenmaal begrijpt wat goed is voor je lichaam en het voedsel kiest dat behalve lekker ook goed voor je is, je er...