Hersenwerk voor honden

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Hersenwerk voor honden zoveel meer dan een spelletje! neemt je mee in de wondere wereld van Hersenwerk. Hersenwerk is bedoeld voor ontspanning van de hond, als samenspel tussen de hond en zijn mens. Hersenwerk is een leuke activiteit voor jou en je hond. Met wat huishoudelijke materialen of een zelfgemaakt zoekspel kun je samen aan de slag.

Hersenwerk is een leuke activiteit voor jou en je hond. Met wat huishoudelijke materialen of een zelfgemaakt zoekspel kun je samen op de vierkante meter aan de slag. Hersenwerk is bedoeld voor ontspanning, als samenspel tussen de hond en zijn mens. Niets móet, er bestaat geen slim of dom, het gaat niet om scoren. Vanuit de filosofie van Hersenwerk voor honden draait alles om verbinden, samenwerken en de mooie communicatie tussen mens en hond. Hersenwerk voor honden, zoveel meer dan een spelletje! neemt je mee in de wondere wereld van Hersenwerk. Het bevat toegankelijk geschreven theorie en is rijk geïllustreerd met aansprekende foto’s. Er worden negen types honden, op ludieke wijze uitgelicht. Je zult zeker je eigen hond in één van de types herkennen! Inge van Harte is hondengedragsdeskundige, Marleen van Baal is coach voor mens en hond. In 2010 ontwikkelden zij het concept van Hersenwerk voor honden, wat in de afgelopen jaren, zowel nationaal als internationaal, zeer populair is geworden onder hondenbazen.

Edicola Publishing/Veltman Distributie
01 januari 2020