9200000028876518

Het 9-stappen slanke mama plan

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1

In 9 maanden op, in 9 stappen slank & gezond!

Na vier jaar nog steeds kampen met de kilo s van je zwangerschap, geen tijd hebben om te sporten vanwege je drukke gezinsleven, lekkers niet kunnen weerstaan, pas om 10:00 uur gaan eten omdat je het te druk hebt met je kinderen (en dat vervolgens suikerrijk compenseren)?

Komen bovenstaande voorbeelden jou bekend voor? Kan je wel wat hulp gebruiken? Wil je weer slank, gezond en fit door het leven gaan?

Laat mij je dan helpen! In mijn boek leid ik jou langs die onderwerpen, waar moeders tegenaan lopen. Zo passeren uiteraard afvallen en gezond & slank eten de revue. Maar ook besteed ik veel aandacht aan de praktijk en het krijgen van balans in je leven. Kamp je met emotioneel eten of verkeerde gedragingen? Ook dit pakken we aan.

Door in stappen te werken (die meteen toepasbaar zijn) wordt de uitdaging behapbaar en werk je aan het totaalplaatje. Met dit boek kan elke mama haar eetgewoonten, gedachten en gedragingen veranderen, zodat zij voorgoed slank, gezond & in balans door het leven kan gaan.

Brave New Books
01 januari 2014