Het belang van design

Viktor Lilla is docent Kunstgeschiedenis op een middelbare school in Rome. Zijn leven kabbelt prettig voort, maar als hij verliefd wordt op een leerling, kan hij de confrontatie met zijn misbruikverleden niet langer uitstellen.

Met wat shampoo en een spons wast hij voorzichtig en met aandacht mijn onderlichaam.
“Ziezo, nu ben je weer schoon. Jij bent al een flinke jongen. Groot voor je leeftijd. Dat zag ik meteen,” zegt de kapper goedkeurend, terwijl hij speels een rukje aan mijn piemel geeft: “Ik heb hierachter vast een passende broek voor je klaarliggen,” en tegen mijn moeder: “Houd jij je knulletje even vast?”

Een roman over het verlangen naar liefde en geborgenheid, over onmacht en verstikkende familieverbanden.

Is Het belang van design het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het belang van design