Het Bucketlist boek

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Heb je er ooit al bij stilgestaan wat je absoluut gedaan wil hebben voor je er niet meer bent? Giet het in een lijstje en je hebt je eigen Bucketlist. Maar hoe begin je eraan en hoe maak je het nog opwinderder? In dit doeboek vind je ideeën die voor iedereen haalbaar zijn, mits je gemotiveerd genoeg bent en als je je horizonten durft te verkennen. Sommige opdrachten zijn gemakkelijk aan te vinken, andere zijn dan weer een grotere uitdaging, maar vaak zijn dit net de dingen die je leven het meest verrijken. Een koe melken, een boek schrijven, met een tandem fietsen, een taart in iemands gezicht gooien, kussen onder de eifeltoren of op de top van een berg staan, het zijn maar enkele onderwerpen uit de lijst met 500 ideeën in dit boek. Je kan de lijst nog verder uitbreiden door je persoonlijke dromen toe te voegen op de daarvoor voorziene pagina’s. En dan nu. Stoppen met dromen, starten met doen!

Feelgood
Lannoo