Het Chopra-kookboek

Een heerlijk kookboek voor lichaam en geest!
Het Chopra - kookboek verandert de manier waarop we naar voedsel en eten kijken. Het laat ons zien hoe wij heerlijke, voedzame maaltijden kunnen bereiden die de balans tussen lichaam, geest en ziel optimaliseren en het verouderingsproces vertragen.
De recepten zijn gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten op het gebied van voeding, gecombineerd met ’s werelds oudste gezondheidsleer: ayurveda.
Het Chopra - kookboek bevat meer dan 200 heerlijke recepten voor ontbijt, lunch en diner, en een 30-dagen verjongingskuur, waarmee u gewicht en gezondheid weer in balans brengt.
DEEPAK CHOPRA is wereldberoemd door zijn boeken over wisselwerking tussen lichaam en geest. Veel van zijn titels zijn inmiddels bestsellers, zoals Quantumgenezing , Leven zonder grenzen en Leef-tijd .
DAVID SIMON is mede-oprichter van het Chopra Center, en co-auteur van Leef-tijd .
LEANNE BACKER is manager van het Chopra Center en gespecialiseerd op het gebied van natuurlijke voeding volgens ayurvedische principes.

Is Het Chopra-kookboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Chopra-kookboek