Het dorpje Happiness

Rank 211 Gelezen 733 Aan het lezen 28 Wil ik lezen 663 Favoriet 13 Recensies 44
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 6 Spots 9   Topics 0   Leesclub

Willow, de hoofdpersoon in 'Het dorpje Happiness' van Holly Martin, heeft behoefte aan een nieuwe start. Haar relatie is net voorbij en iedereen in het dorpje waar ze woont, heeft er een mening over. Als Willow een advertentie ziet om een jaar lang gratis in het dorpje Happiness te wonen, lijkt het een droom. Ze pakt haar koffers en vertrekt. De droom blijkt te mooi om waar te zijn: het dorpje is lang niet zo lieflijk als op de foto’s en de meeste pittoreske pandjes bevinden zich in erbarmelijke staat. Maar Willow geeft niet zomaar op en gelukkig staat ze er niet alleen voor.

'Het dorpje Happiness' van Holly Martin is het eerste deel van een heerlijke feelgoodserie over vriendinnen Willow en Ruby. Perfect voor de fans van Nicola May en Jenny Colgan.

Feelgood

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Helma Koot Hebban Recensent

Happy in Happiness

door: Helma Koot 5 likes ebook

Hoewel de Britse auteur Holly Martin al een hele serie feelgoods op haar naam heeft staan, is ze voor de Nederlandse markt een nieuwkomer binnen het feelgoodgenre. Het dorpje Happiness is het eerste boek dat in het Nederlands, in de vertaling van Patricia Pos, is uitgegeven. Het is het eerste deel...

Reacties op: Het dorpje Happiness