Het energieke vrouwen voedingskompas

Culinair   Topics 0
Een schat aan kennis en waardevolle tips, Het Energieke Vrouwen Voedingskompas is de ultieme gids voor elke vrouw om inzicht te krijgen in hoe hormonen werken en hoe je zo lang mogelijk vitaal en gezond blijft.
JE HORMONEN ZIJN DE BAAS
Hoewel onzichtbaar hebben hormonen invloed op alles in ons lichaam. Ze bepalen voor het overgrote deel je gezondheid, je vitaliteit en ook je humeur. Hormonen zijn de baas van je vethuishouding. Je hormonen bepalen of je cellulitis hebt of niet, hoe je haren, huid en nagels eruitzien en of je snel in de stress schiet of onder alle omstandigheden relaxed kunt blijven. Het zijn je hormonen die bepalen of jij ’s morgens met veel energie opstaat of dat je er een moord voor zou doen om nog een uurtje te kunnen blijven liggen. Ook eetbuien zijn geen gebrek aan wilskracht: het zijn je hormonen die je op pad sturen naar de koelkast!
Voeding heeft een grote invloed op de vrouwel?ke hormoonhuishouding. Door je voeding aan te passen verander je je hormonen. Dit boek geeft daarvoor concrete handvatten. Als je begrijpt hoe hormonen werken krijg je de regie over je energie en gezondheid terug, zowel fysiek als mentaal.
AL MEER DAN 230.000 VROUWEN HEBBEN DE WEG GEVONDEN NAAR DE ENERGIEKE VROUWEN ACADEMIE.
De website van Marjolein Dubbers, energiekevrouwenacademie.nl, wordt maandelijks door meer dan 230.000 bezoekers bezocht. Ook haar wekelijkse nieuwsbrief en e-books worden veelvuldig gelezen door meer dan 62.000 energieke vrouwen.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Kosmos Uitgevers
20 maart 2018
20 maart 2018

Reacties op: Het energieke vrouwen voedingskompas