Het feest van groep 5

`Wat is de prijs?¿ wil Luuk weten.
`Jaaaaaa ¿¿, antwoordt meester Rien. `Ik ga natuurlijk niet alles vertellen. Maar het is in ieder geval erg lekker.¿
Tijs geeft Bram een stoot. `Die prijs winnen wij.¿

Meester Martin viert feest. Hij is al 25 jaar meester. Bram verzint voor hem een mooi cadeau van heel groep 5. Maar met zijn eigen verjaardagscadeau, de mooiste BMX van de wereld, gebeurt iets minder moois. Tijdens de feestmiddag in het dorp ziet Bram vreemde dingen. Gelukkig ziet de ijscoman het ook. Zelfs de oude meneer met de rollator helpt mee. Zullen ze de BMX weer terugvinden?
Dit is het derde deel over Bram en zijn klas. Eerder verschenen De grap van groep 3 en De kunst van groep 4.

Is Het feest van groep 5 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het feest van groep 5