Het geluksdieet

Het geluksdieet

Culinair   Topics 0

In navolging van het eerder verschenen Geluksfactor 10 komt Carolina van Dorenmalen van @foodie-ness nu met Het geluksdieet. Hierin neemt Carolina je mee in haar turbulente zoektocht naar fysieke en mentale gezondheid.
Carolina: 'De vrouw die pleitte voor het eeuwige geluk is zelf rock bottom gegaan. En hoe. Maar ik ben ook weer sky-high gegaan. De clichés zijn dus waar: eerst bergafwaarts gaan om vervolgens te kunnen pieken. Het afgelopen jaar is er veel gebeurd en een hoop veranderd. Dat alles heeft geleid tot iets heel moois: het geluksdieet.

In Het geluksdieet staat het circulerende e­ffect tussen gezonde voeding en intens geluk centraal. Voeding is brandstof, een medicijn voor jouw persoonlijke geluksdieet. Een investering voor het leven die ik iedere vrouw gun. En een waarvan ik weet dat hij ook voor jou werkt. Dat beloof ik je bij deze!'

Met ruim 250K volgers op Instagram inspireert Carolina van Dorenmalen (1989) van @foodie-ness haar lezers om gezonder te eten, lekker te bewegen en vooral: om gelukkig te leven.

Culinair
Carrera