Het Gerecht

HET GERECHT is het laatste deel in de trilogie met DE BASIS en HET PRODUCT. Het is een bekroning op het werk van de afgelopen drie jaar: alle basiskennis die wij in de eerste twee boeken verzamelden wordt nu toegepast in dit derde deel.

150 klassiekers uit de wereldkeuken

HET GERECHT bevat 150 volwaardige bereidingen die alle teruggrijpen naar de basistechnieken uit DE BASIS en
HET PRODUCT.
Het zijn niet zomaar 150 gerechten die ons plezierden,
wij gingen op zoek naar 150 klassiekers. Gerechten zowel van bij ons als uit de wereldkeuken die iedereen misschien wel kent bij naam, maar niet altijd weet te bereiden.
Zo vindt u in dit boek de bereiding van zowel kaas- en garnaalkroketten, steak tartare en koninginnenhapje als van paella, gravad lax en ossobuco tot de thaise garnalensoep
tom yam koong en de Japanse chicken yakitori toe. Elk recept is origineel, het zijn geen moderne of 'makkelijke' varianten, neen het is opnieuw de basis. Hoe wordt een koninginnenhapje juist klaargemaakt? Wat zit er nu allemaal in sushi? Wat is de oorspronkelijke saus bij gravad lax en is ossobuco nu wel of niet met tomaten?
De lezer vindt in HET GERECHT een antwoord op al deze vragen.

Is Het Gerecht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Gerecht