Het groeit

Het groeit is een verzameling griezelige horrorverhalen van Paul Tremblay, een van de favoriete schrijvers van Stephen King en winnaar van de Bram Stoker Award voor Superior Fiction in 2018. Ontdek negentien spannende horrorverhalen, waaronder een nieuw verhaal uit de wereld van Een hoofd vol spoken, dat een angstaanjagende blik biedt in Tremblays fantastische verbeelding. Lees over een schoolklas die wordt achtervolgd door een levensveranderende video, over vier mannen die vluchten nadat ze net een lommerd hebben beroofd, over de methverslaafde die haar dochter ontvoert terwijl de stad wordt geterroriseerd door een gigantisch monster, of de vrouw die in een ‘Kies je eigen avontuur’ geconfronteerd wordt met alle geesten waar ze het meest bang voor is. Ingenieus en huiveringwekkend; laat je meevoeren door Het groeit. ‘Onvoorstelbaar meeslepend… Ik kon het niet wegleggen.’ Stephen King

Is Het groeit het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het groeit