Het hele jaar eten uit eigen tuin

Het is heel goed mogelijk om het hele jaar van de opbrengst van de moestuin te leven, al we maar weten hoe we de optimale omstandigheden cre?ren. In dit boek geeft Bob Flowerdew uiteenlopende adviezen over de mogelijkheden om langer van verse, zelf gekweekte producten te genieten door de juiste rassen te kiezen.

Hij geeft aanwijzingen hoe deze groenten, kruiden en vruchten geoogst moeten worden en welke rassen het best zijn om te bewaren en in te maken. Door de overvloed aan idee?n om de oogst uit te persen, te drogen, te bakken of op allerlei andere inventieve manieren te bewaren voor later, kan iedereen blij zijn met die overvloed in plaats van er tegenop te zien!

Bob presenteert niet alleen zijn favoriete recepten van frambozenjam en aardappelgratin, maar ook meer avontuurlijke recepten als zelfgemaakte zongedroogde tomaten, kruisbessen- en aardbeienlikeur en het advies hoe je het best de Oost-Indische kersvruchtjes kunt eten. Met dit boek, waarin de meest uiteenlopende groenten, kruiden en vruchten voorbijkomen, is het niet moeilijk om het hele jaar door uit eigen tuin te genieten!

Is Het hele jaar eten uit eigen tuin het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het hele jaar eten uit eigen tuin