Het huis in Trastevere

Rank 5655 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 1
Het Huis in Trastevere:

In Parijs staat John in een park en vraagt zich af wie hij is. Zelfs zijn eigen naam kent hij niet meer. Hij staat voor de grootste uitdaging in zijn leven, het herontdekken van zijn vroegere leven zodat hij zich op de toekomst kan richten. Wanhopig klampt hij zich vast aan de gedachte dat in Rome het antwoord op zijn vragen is te vinden.
Wanneer John van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen, komen zijn vrouw Roos en haar vriendin Julia in actie. Als ware detectives volgen ze met minieme snippers informatie zijn spoor dwars door Europa. Het is een meeslepend, spannend, warm verhaal over mensen die elkaar helpen en levens die uiteindelijk meer met elkaar verweven zijn dan iedereen tevoren inschat. Op onnavolgbare wijze verbindt de auteur de levens van mensen wiens paden elkaar kruisen en toont ons hoe hun levens zich ontrollen.

Cecile Koops:

Cecile Koops schrijft sinds 2018 korte verhalen en gedichten en stond vele keren op een long- of shortlist van schrijfwedstrijden. Zij won de 1e prijs in de Elly blom po√ęziewedstrijd.

Ambilicious LLP
06 november 2020