Het is een fase

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Een praktische lifestylegids voor je eerste jaar als mama

Het is een fase geeft een antwoord op de kleine en grote vragen die elke vrouw zich stelt tijdens het eerste jaar na de geboorte van haar baby. Want eerlijk, dat eerste jaar met die heerlijk snoezige mini in huis, maar ook met een nieuwe rol, kleerkastcrisissen, hormonen en een flink stel wallen? Best een heftige fase. Spoiler alert: uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed. Want een fase, die gaat voorbij. In de tussentijd voorziet deze lifestylegids je van praktische handvatten om de babyfase net dat tikje gemakkelijker te maken, om voor jezelf te zorgen en te landen in je nieuwe lichaam en leven.

Met slimme no-nonsense info en adviezen van o.a. gynaecoloog, vroedvrouw, psycholoog, kapper, voedingsdeskundige, slaapexpert, stylist, opruimcoach, huidarts, bekkenbodemtherapeut, seksuoloog, lichaamsbeeldexpert, visagist...

Plus tips en herkenbare, eerlijke en grappige verhalen van mama's!

Rien de Mey is lifestylejournalist en mama van Matilda (3) en Waldo (1). Met Het is een fase schreef ze het boek dat ze zélf had willen lezen na de geboorte van haar kiddo's: hapklare info op een mom-brain-proof rijtje, altijd eerlijk en onverbloemd, maar nooit zonder mildheid of humor.
Uitgeverij Lannoo/Fontaine Uitgevers