Het kan niet altijd zomer zijn

Rank 4115 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 1
Wat wil ik? Deze vraag houdt Venna bezig als haar man Daan niet meer tegen haar praat, ze verliefd is op een collega en zenuwen voelt voor alles. Haar sokken opgerold en op kleur gesorteerd in de kledingkast leggen en mediteren moeten haar van de ondergang redden, alleen heeft ze daar als werkende moeder in het echte leven geen tijd voor. Als ze een oplossing heeft bedacht om uit de ratrace te stappen, stuurt Daan haar naar het strand. Alleen. Vindt Venna de moed haar plan door te zetten en haar droom te verwezenlijken?

Het kan niet altijd zomer zijn is een vlot geschreven roman over de zoektocht naar jezelf en luisteren naar je hart. Verfrissend, inspirerend en herkenbaar voor iedereen die worstelt met verwachtingen van de buitenwereld.

Tirza Kingma werkte jaren als marketing- en communicatiemedewerker in het onderwijs. In 2014 nam ze ontslag, ging met haar gezin op wereldreis en ontdekte dat schrijven haar passie is. Het kan niet altijd zomer zijn is haar debuutroman.

www.tirzakingma.nl

Paris Books
25 mei 2021
25 mei 2021
9789493191556

Reacties op: Het kan niet altijd zomer zijn