Het lied van de bijen

Hartverwarmende leesclubroman over vriendschap en de kracht van natuur, voor lezers van Daar waar de rivierkreeften zingen.
Alice (veertig-en-een-beetje) worstelt na de dood van haar man om haar bijenboerderij draaiende te houden. Jake (achttien-en-met-de-grootste-hanenkamvan-de-provincie) heeft nooit in het reine kunnen komen met zijn rolstoel. En dan is er nog Harry (heus-nog-geendertig-maar-wel-kalend), die na een aanvaring met justitie zijn leven niet meer op de rails krijgt.
Als Alice halverwege een paniekaanval met haar pick-uptruck vol bijenkasten bijna tegen Jake aan rijdt en Harry wanhopig solliciteert als hulpje op haar boerderij, begint hun ongewone vriendschap. En wanneer een corruptieschandaal het voortbestaan van de bijenboerderij bedreigt, moeten ze de handen ineenslaan.
Het lied van de bijen is een hartverwarmend en hoopgevend verhaal over gekozen familie, opnieuw beginnen en een tweede kans in het leven.
‘Een voortreffelijk boek waarin een verhaal over vriendschap en kennis over bijen elkaar vinden.’ People Magazine
‘Een lief verhaal en een reminder dat tekortkomingen ook sterktes kunnen zijn.’ The Washington Post
‘Oprecht en ontroerend.’ Publishers Weekly

Harpercollins
11 mei 2022
11 mei 2022

Reacties op: Het lied van de bijen