Het meesterwerk

Rank 1275 Gelezen 495 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 402 Favoriet 20 Recensies 36
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 5 Spots 18 Hebban 1000 914   Topics 0

Journalist Viljar Ravn Gudmundsson ontvangt een mail van iemand die aankondigt als scherprechter het leven van een vrouw op zal eisen. Als de vrouw de volgende dag vermoord wordt aangetroffen, realiseert Viljar zich dat het bloedserieus was. Zeker als hij na door de politie ondervraagd te zijn weer een aankondiging ontvangt. Inspecteur Lotte Skeisvoll moet op jacht naar een achteloze seriemoordenaar die eropuit lijkt de politie te willen tergen. Maar is hij wel zo achteloos?

Spannende boeken algemeen
Viljar Ravn Gudmundsson (1)
Hanneke Wijte
The House of Books
01 februari 2018
01 februari 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Boektitel niet helemaal representatief voor de inhoud

door: Sanne 2 likes

Een droom die uitkomt. Zo noemt Geir Tangen het uitgeven van zijn debuutthriller Het meesterwerk bij één van de grootste uitgeverijen van Noorwegen en het enorme succes dat daarop volgt. Van huis uit leraar en later ook schrijver en blogger over misdaadfictie, putte Tangen inspiratie voor zijn...

Reacties op: Het meesterwerk