Het Mirakelmeisje

Het Mirakelmeisje

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
De achttienjarige Sara wil haar vleugels uitslaan. Maar dat is buiten haar overbezorgde moeder Paula en geloofsgekke vader Marcel gerekend. Hun verstikkende gedrag heeft een averechts effect op Sara en ze komt in opstand. Na een zoveelste heftige discussie ziet ze geen andere oplossing dan weg te vluchten van thuis. Ze kruist het pad van Karel, een zestigjarige man, aan een blokhut die hij gebruikt als buitenverblijf. Ze sluiten al snel een hechte vriendschap en Karel helpt Sara te verstoppen voor de zoekactie van haar vader en de politie. Maar wie is Karel eigenlijk? En wat wil hij van Sara? Beetje bij beetje ontsluiert Sara een belangrijk geheim.

Het Mirakelmeisje is een verhaal over een gezinssituatie die door een vrijgevochten puber uit de hand dreigt te lopen. Maar zelfs de zwaarste hindernissen zijn overbrugbaar met hoop, vriendschap en liefde…

Eddy Huyghe (1954) is gepensioneerd field sales manager in de farmaceutische sector en woont in Halle-Zoersel. Het Mirakelmeisje is zijn debuut.

Beefcake Publishing
27 september 2019