Het mooiste geschenk

Het mooiste geschenk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Kerstklassieker op rijm

Een dag voor kerst telt Della het geld dat ze heeft opgespaard. Daarmee kan ze nooit een cadeau kopen dat laat zien hoeveel ze van Jim houdt! Ze besluit haar prachtige lange haren te verkopen. Met het geld dat ze ervoor krijgt, koopt ze een dure ketting voor aan zijn zakhorloge. Ook Jim vindt het perfecte kerstcadeau, maar het is veel te duur. Hij besluit zijn zakhorloge te verkopen. Wat zal Della blij zijn met de schitterende borstel die hij haar zal geven! Thuis komen de twee erachter dat ze allebei hun dierbaarste bezit hebben verkocht en dat de twee cadeaus nu onbruikbaar zijn. Toch staan ze niet met lege handen, want het mooiste geschenk is hun liefde voor elkaar – en die is onbetaalbaar!

Tijdloze kerstklassieker met een hartverwarmende boodschap die iedereen gelezen moet hebben. O. Henry’s The Gift of the Magi is het perfecte verhaal voor de feestdagen! Prachtig gebonden boek met sfeervolle illustraties van Leontine Gaassenbeek. Het mooiste geschenk voor de decembermaand!

Kind & Jeugd
Fictie 4-6 jaar