Het onbekende onbekende: boekhandels en het genot van niet krijgen wat je wilde

Mark Forsyth - auteur van de bestseller The Etymologicon - houdt met dit essay een vlammend pleidooi voor de echte Goede Boekhandel. Aan de hand van de wijsheid van Donald Rumsfeld, onverwachte ontmoetingen met ondeugende Françaises en een Tsjechische kelner, en de vraag waarom Elizabeth Bennet en Mr Darcy elkaar in het internettijdperk nooit hadden gevonden, betoogt hij dat alleen een boekhandel ons dat ene kostbare geschenk kan geven: datgene waarvan we niet wisten dat we het wilden.

Is Het onbekende onbekende: boekhandels en het genot van niet krijgen wat je wilde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het onbekende onbekende: boekhandels en het genot van niet krijgen wat je wilde