Het pleiadisch plan

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
beroemde astroloog en spiritueel leraar Barbara Hand Clow beschrijft een immens kosmisch drama, dat zich tegelijk in negen dimensies afspeelt, met Aarde als het uitverkoren theater.

Terwijl ze voornamelijk als spreekbuis van SATYA B een Pleiadische godin - fungeert, onthult ze de timing van de kritieke evolutiesprong aan het einde van de Maya-kalender. Plezier en orgasme, fotonengordel-initiaties, scripts die alle negen dimensies betreffen - dit en nog meer staat op het menu dat gechanneld wordt door Barbara Hand Clow in dit boek, haar encyclopedische magnum opus. Barbara Hand Clow is een internationaal bekend astroloog, leider van ceremonieën, auteur en uitgeefster. "Het Pleiadisch Plan" is een synthese van haar trilogie [The Mind Chronicles], die een verkenning biedt van 300.000 jaar menselijk bewustzijn op Aarde, en haar onderzoek in twee astrologische boeken: Chiron en Liquid Light of Sex. Barbara's vermogen om multidimensionale waarnemingsvaardigheden te beschrijven werd geopend tijdens een reeks inwijdingen die ze met Hakim Nazlit Essaman uitvoerde in de Grote Piramide van Gizeh

Uitgeverij Petiet
01 januari 1999