Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Jordan, Robert RdT 05 Vuur uit de Hemel

Vuur uit de hemel

Gelezen 160 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 55 Favoriet 5 Recensies 3
Fantasy & SF Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

Vuur uit de Hemel is het vijfde deel van de klassieke fantasy-cyclus Het Rad des Tijds van Robert Jordan. Een epos van maar liefst 14 delen waarmee Jordan miljoenen lezers over de hele wereld heeft weten te bereiken.

Het Einde van de Eeuw nadert met rasse schreden, de winden der verandering doen hun werk, tot groot verdriet van velen. Rhand Altor, die onder enorme druk staat, leidt een wankel verbond tegen de Schaduw, terwijl de Duistere het web weeft waarin hij de mensheid aan zich wil onderwerpen. Daar komt nog bij dat de winter is aangebroken, maar vreemd genoeg blijft de hitte en heersen droogte en hongersnood. Velen willen Rhand aan hun zijde. Wie zal slagen? Wie niet? Wat ook de uitkomst zal zijn, de prijs zal hoog zijn...

Sciencefiction & Fantasy
Johan-Martijn Flaton Jo Thomas
Luitingh Fantasy
10 mei 1999
13 juli 2021

Reacties op: Vuur uit de hemel