Het twaalfde inzicht
  Lees een fragment

Het twaalfde inzicht

Gelezen 20 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 1

James Redfield debuteerde in 1994 met De Celestijnse belofte, dat tussen 1994 en 1996 onafgebroken in de boekentop-10 stond. Er zijn wereldwijd meer dan 12 miljoen exemplaren van verkocht en het is in 35 talen uitgebracht. De verfilming van het boek kwam in 2006. Nu, ruim vijftien jaar later, is James Redfield terug.

De kalender van de Maya’s eindigt op 21 december 2012. Deze datum wordt door velen beschouwd als het einde der tijden, maar is dat wel zo? In Het twaalfde inzicht worden de fragmenten van een eeuwenoud mysterieus document ontdekt. In een poging het belang ervan voor het voortbestaan van de mensheid te ontdekken, barst er in een race tegen de klok een wereldwijde zoektocht los. Met Het twaalfde inzicht borduurt James Redfield op spannende en inspirerende wijze voort op de lessen die uit zijn vorige bestsellers te trekken zijn, en neemt hij de lezer mee op een spiritueel avontuur dat niemand onberoerd zal laten.

Karin van Grieken
Boekerij