Het vliegt voorbij...

SINGEL POCKET
Tineke Beishuizen begon haar carri met een wekelijkse column in Libelle over vooren tegenspoed in haar gezin. Al snel groeide de rubriek uit tot de populairste in het blad. Zoveel jaren later blijken de columns van Beishuizen niets aan originaliteit ingeboet te hebben.
De beste verhalen over haar 'thuis', haar man en kinderen, zijn in Het vliegt voorbij... gebundeld. Tineke Beishuizen dus op haar best, 150 keer!
Tineke Beishuizen is journaliste en columniste. Ze is auteur van Als zand door mijn vingers en Wat doen we met Fred?
Tineke schrijft met zo'n schijnbaar gemak dat het is alsof je met haar aan de keukentafel zit te praten. Haar verhalen gaan over dingen die ons allemaal aangaan, geen wonder dat ontelbaar veel vrouwen er wekelijks van genieten, en dat al zoveel jaren...!
-Franska Stuy, hoofdredacteur LIBELLE

Is Het vliegt voorbij... het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het vliegt voorbij...