Het voorseizoen

Ik kan u natuurlijk vertellen dat Steve Mellors lijdt onder zijn kaalheid en de omvang van zijn buik, of dat hij een politierechercheur is die sudoku?s oplost op de wc. Dat hij elke avond porno kijkt en op hetzelfde moment treurt om zijn ex-vrouw, die ervandoor ging met een siergootspecialist. Of dat hij hevig verliefd wordt op een prostituee met de naam Anca en lichtelijk geobsedeerd is door Travis Bickle uit de film Taxi Driver. Dat hij Anca wil redden zoals Travis Iris redde. Dat hij er getuige van is als zij verkracht wordt in een cellencomplex midden in zijn stad. Ik kan u natuurlijk in de waan laten dat Steve Mellors dit meisje uiteindelijk zal redden, maar het lijkt me het beste om u te waarschuwen voor de kans dat u zelf Steve Mellors wordt, of erger nog: dat u hem eigenlijk al bent.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Het voorseizoen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het voorseizoen