Het 'wilde' genieten

Het ‘wilde’ genieten - Voorjaar

Het Wilde Genieten kan beginnen met dit eerste boek waarin het voorjaar centraal staat.

Recepten, tips en informatie; de groenten, kruiden en eetbare bloemen groeien letterlijk voor onze voeten.

Dit boek bevat heel veel recepten.

Recepten waarbij er altijd een combinatie is gemaakt van gekochte en geplukte ingrediënten.

De gekochte ingrediënten zijn altijd van biologische oorsprong. Dat is voor ons vanzelfsprekend.

Dit boek is niet als kookboek bedoeld maar als inspiratiebron om dat wat we kunnen ‘scoren’ in de vrije natuur en/of onze tuin toe te voegen aan de maaltijd.

Het is bedoeld om jou als lezer zelf combinaties te laten bedenken. Je mag natuurlijk alles exact namaken, maar het is belangrijk dat je zelf ook op leuke ideeën komt.

De recepten zijn ook heel eenvoudig uit te voeren; iedereen kan hiermee uit de voeten.

Dat is juist het leuke: we hoeven geen Hogere Hotelschool te doorlopen om, met datgene wat Moeder Natuur ons schenkt, een fantastische maaltijd op tafel te toveren, gezellige hapjes te presenteren, of heerlijke watertjes met een smaakje te laten ontstaan.

Daarom is dit een boek voor iedereen met een beetje interesse in dat wat we kunnen ‘scoren’ wat onze voorouders heel normaal vonden.

Terug naar onze roots!

Is Het 'wilde' genieten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het 'wilde' genieten