Het zal je broertje maar zijn

Nordin is een nietsnut. Zijn tweelingzusje Fatma een hoogvlieger. Nadat Nordin zichzelf op een vreselijk domme manier in de problemen heeft gebracht, is zijn vader het zat. Om te laten zien wat hij waard is, moet Nordin naar Tetouan, zijn geboortedorp in Marokko om een geschikte man voor zijn zusje te vinden. Wat een vakantie van meisjes kijken en op het strand hangen met zijn vriend Debiel zou moeten worden, verandert ineens in een bizarre roadtrip. Verkleed als zijn zusje, gaat hij op date met verschillende mannen. Maar om iemand te vinden die bij zijn zusje past, blijkt nog niet zo makkelijk.

Anuar is een verhalenverteller. In zijn roman krijgen we een inkijkje in de Nederlands-Marrokaanse cultuur, waar Anuar met een open blik naar kijkt.

Recensies (1)

Is Het zal je broertje maar zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het zal je broertje maar zijn